Presentació. L'ensenyament de la geografia al segle XXI

Jesús Granados Sánchez, Roser Batllori i Obiols

Resum

Presentació del volum 63/3: L'ensenyament de la geografia al segle XXI

Text complet:

PDF

Referències

BENEJAM, P. (1997). «Las finalidades de la educación social». A: BENEJAM, P. i PAGÈS, J. (coord.) (1997). Enseñar y Aprender Ciencias Sociales, Geografía e Historia en la Educación Secundaria. Barcelona: Institut de Ciències de l’Educació. Universitat Autònoma de Barcelona / Horsori, 33-51.

— (2014). Quina educació volem? Barcelona: Rosa Sensat, Col·lecció Referents, 6.

JOHNSTON, R. (1986). On Human Geography. Oxford: Blackwell.

KOEHLER, M.J.; MISHRA, P. i CAIN, W. (2015). «¿Qué son los saberes tecnológicos y pedagógicos del contenido (TPACK)?». Virtualidad, Educación y Ciencia, 10 (6), 9-23.

LICERAS RUIZ, Á. i ROMERO SÁNCHEZ, G. (coords.) (2016). Didáctica de las Ciencias Sociales: Fundamentos, contextos y propuestas. Madrid: Pirámide.

MORGAN, J. (2012). Teaching secondary geography as if the planet matters. Londres: Routledge.

MORGAN, J. i LAMBERT, D. (2005). Geography: Teaching school subjects. Londres: Routledge, 11-19.

REINFRIED, S. (2007). «Educational reconstruction: A key to progress in geoscience teaching and learning». Geographie und ihre Didaktik, 35 (4), 232-243.

REINFRIED, S. i HERTIG, P. (2011). «Geographical education: How human-environment-society processes work». A: UNESCO-EOLSS JOINT COMMITTEE (eds.). Encyclopedia of Life Support Systems (EOLSS) [en línia]. Oxford, UK: UNESCO, Eolss Publishers. http://www.eolss.net

YOUNG, M.; LAMBERT, D.; ROBERTS, C. i ROBERTS, M. (2015). Knowledge and the Future School: Curriculum and social justice. Londres: Bloomsbury.

Copyright (c) 2017 Jesús Granados Sánchez, Roser Batllori Obiols
Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial 4.0 Internacional de Creative Commons